כביש 1: תשעה שבח"ים נתפסו הלילה בפעילות המשטרה

כלל העצורים, 9 תושבי שטחים מתגוררים באיזור חברון, מהם 3 קטינים ו-2 מסיעים ישראלים מדרום הארץ שהועברו גם הם לחקירה בתחנת הראל.
אבי יעקב No Comments on כביש 1: תשעה שבח"ים נתפסו הלילה בפעילות המשטרה

ניידת משטרה שעשתה את דרכה בכביש 1 לכיוון ירושלים גילתה רכב הנוסע בצורה חשודה, השוטרים הורו לרכב לעצור בצד, וגילו כי הוא מסיע לא פחות מ-7 שב"חים • בכליהם נמצאה סכין מושחזת

צילום: Nati Shahat / Flash90
כלל העצורים, 9 תושבי שטחים מתגוררים באיזור חברון, מהם 3 קטינים ו-2 מסיעים ישראלים מדרום הארץ שהועברו גם הם לחקירה בתחנת הראל.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במסגרת פעילות מבצעית של שוטרי משטרת ישראל, הבחינו השוטרים הלילה ברכב שנוסע מלטרון לכיוון ירושלים באופן שעורר את חשדם. השוטרים הורו לרכב לעצור בצד הדרך וגילו בתוכו 7 בני מיעוטים תושבי השטחים, חלקם עם תעודות זהות ישראליות מזוייפות. בחיפוש בכליהם אותרה ונתפסה בתיק של קטין כבן 17 סכין מושחזת ומחודדת.

השוטרים הזעיקו כוח נוסף, עצרו את השב״חים והמסיע תושב ישוב בדרום הארץ והובילו אותם לתחנת הראל. במהלך נסיעתם לתחנה הבחינו ברכב נוסף שעורר את חשדם. הרכב נעצר ובתוכו 2 בני מיעוטים תושבי שטחים כשבידי אחד מהם תעודת זהות ישראלית מזוייפת ונהג תושב אותו הישוב בדרום הארץ.

כלל העצורים, 9 תושבי שטחים (שוהים בלתי חוקיים) מתגוררים באיזור חברון, מהם 3 קטינים ו-2 מסיעים ישראלים מדרום הארץ שהועברו גם הם לחקירה בתחנת הראל.

מפקד מרחב ציון שיבח את פעילות השוטרים וציין כי "עירנות השוטרים ויכולתם המקצועית לזהות את החריג בהתנהגות, מגבירה את ביטחון התושבים ומצילה חיים".



0 תגובות